» » Навіщо люди освоюють космос? Перспективи освоєння космосу

Навіщо люди освоюють космос? Перспективи освоєння космосу

Завжди були і є скептично налаштовані люди, які не розуміють цінності того, навіщо люди освоюють космос. Вони весь час намагаються довести, що це лише марна трата грошей платників податків, і що насправді дослідження не потрібні. Однак якщо самий затятий скептик починає детально вивчати питання, то, швидше за все, вже дуже скоро зрозуміє. Справа в тому, що багато з того, що є вже сьогодні невід'ємною частиною життя, стало можливим саме завдяки космічним дослідженням.

Навіщо люди освоюють космос? Перспективи освоєння космосу

Розглянемо найбільш поширені причини того, навіщо люди освоюють космос.
Більшість з нас навіть не здогадуються, що найбільш звичні навколишні речі використовують лише завдяки космічним програмам. Навіщо люди освоюють космос? Інформація про штормові попередження і погоді, телефонні розмови по мобільному, супутникове телебачення і так далі — все це було досягнуто з дослідженням космосу. Навігатори в автомобілях, літаки і судна отримують інформацію безпосередньо звідти.

Видобуток корисних копалин

Інші планети, що рухаються навколо Сонця з Землею, мають у величезних кількостях різні мінерали і речовини, які можуть стати дуже корисними для землян. Наприклад, важкі метали на Марсі знаходяться практично у його поверхні. Крім того, в місцях, де немає атмосфери, можна розробляти відкрито ядерні бомби. З Місяця реально видобувати кремній і гелій-3 які будуть широко затребувані в електроніці та енергетиці. Астероїди і комети, що пролітають поруч з Землею, містять величезну кількість металів і льоду на своїй поверхні. Гіганти з газу зможуть стати джерелом водню. Енергія в космосі є практично нескінченною. Це одна з головних причин того, навіщо люди освоюють космос. Фото, яке є проекцією Марса, яскраво ілюструє багатство планети корисними копалинами.

Навіщо люди освоюють космос? Перспективи освоєння космосу

Нікель, золото, вольфрам, платина - ось лише невеликий список того, чим багатий далекий Марс.

Перенесення екологічно шкідливих виробництв за межі Землі

Люди проводять все більше і більше, особливо в останні десятиліття. Далеко не вся промисловість є екологічно безпечною. А перспектива того, що вона знизить свої темпи, у майбутньому дорівнюють нулю. Відходи пластику, побутової хімії, металу і інших штучних речовин, що забруднюють природу, яка ще довго не зможе їх переробити самостійно. Життєвий простір людей скорочується. У той же час, якщо вдасться налагодити виробництво на інших космічних тілах, проблема екологічного існування на Землі буде вирішена. Це ще одна важлива причина того, для чого люди освоюють космос (фото внизу показує процес дослідження далеких просторів).

Переселення

Цей аспект включає в себе як перспективу поселення на інші планети, так і збільшення земного простору, придатного для життя людей. Посилаючись на попередній пункт, тобто на можливість перенесення виробництв за межі планети, можна зробити висновок, що в разі його реалізації очиститься територія на Землі, яка в даний час забруднена чинними сьогодні та колишніми виробництвами. Крім того, збільшується ймовірність освоєння нових територій, які на сьогоднішній день ще недоступні.

Наука

Тут залежність одного від іншого прямо пропорційна. Чим вищий рівень розвитку науки, тим космос, можливо, будуть більше освоювати. І навпаки, чим глибше космічні дослідження, тим більше з'явиться наукових відкриттів. А там не за горами - розвиток наступних за ними сфер життєдіяльності людей.

Товариство

Розвиваючи таку галузь, як освоєння космосу, держави зможуть не тільки змагатися один з одним, як це було в недавні роки між СРСР і Сполученими Штатами. Для чого люди освоюють космос? Які б не були причини цього, таке грандіозне за своїми масштабами і дуже дороге дослідження зажадає від людей консолідуватися, відкласти як уже віджилі і неактуальні суперництво і амбіції і разом вирішувати нові надзавдання. У недалекій перспективі це задіяння багатьох талантів і умов, здатних все більш розвивати космонавтику. Далі буде з'являтися дуже багато робочих місць, що послужить поліпшенню умов життя багатьох землян. В ще більш далекій перспективі, коли люди зможуть на інших планетах видобувати корисні копалини, відбудеться згладжування нерівномірного розподілу на Землі природних багатств, коли південь трохи обділений ними.

Навіщо люди освоюють космос? Перспективи освоєння космосу

Навіщо люди освоюють космос?

Щоб не було несподіванок

Відомо, що на Землі були глобальні похолодання, оканчивавшиеся для всього живого плачевно. Ну а якщо уявити, що людство зможе переселитися, наприклад, на гігантський самоврядний космічний корабель у разі загрози катастрофи, то воно набуває шанс вижити у важкі часи і потім повернутися на Землю, а може, і борознити простори Всесвіту або знайти притулок і нову планету для свого існування. Ось навіщо люди освоюють космос.

1 клас

Навіщо люди освоюють космос? Перспективи освоєння космосу

Зовсім недавно про позаземних можливості можна було прочитати лише у фантастичній літературі. Але сучасні діти вивчають вже у загальноосвітній школі, навіщо люди освоюють космос. 1 клас уже знає, пройшовши уроки-презентації про основні завдання цієї галузі, і діти можуть самі розповідати своїм батькам про них.

Зі шкільної лави, зацікавившись глобальною темою, дитина здатна розширювати свій кругозір, і, занурюючись в вивчення питання і читання відповідної літератури, розвиватися і пізнавати навколишній світ.

Навіщо люди освоюють космос? Для дітей, онуків та інших йдуть за нами поколінь, для подальшого розвитку людства!

Політ на Марс

Пілотовані польоти з подальшою колонізацією на інші планети вже не є фантастикою. Це цілком реальні плани. І реалізовувати їх будуть не через століття, а вже через лічені роки. Йде набір добровольців для польоту в один кінець. Люди розуміють, що більше свою рідну Землю, швидше за все, не побачать. Але, тим не менш, зважуються на цей крок. Кількість претендентів, готових відправитися на Марс, не зменшується. Перші добровольці будуть відправлені вже у 2030 році. І далі планується кожні два роки відправляти туди нові групи.

На космічних кораблях збираються великі запаси продовольства і води, а також все необхідне для вирощування продуктів харчування вже далеко від рідної планети, на Марсі.

Безліч гіпотез, що висувається з приводу того, як поведуть себе люди далеко від Землі, аж до розвитку у них мутацій і значних змін розмірів тіла. Але сміливців ці ризики не зупиняють, і вони готові відправитися в далеку подорож.