» » Планета Уран цікаві факти

Планета Уран цікаві факти

Планета Уран з кільцями - фото

Цікаво але виявляється, що ця планета вважається самої холодної у всій Сонячній системі . Уран - це сьома планета по порядку від Сонця, що рухається по величезному радіусу в 288 млрд. кілометрів. Але це всерівно ближче ніж Нептун, яка обертається на відстані 45 млрд. кілометрів від Сонця. Він не схожий на інші планети в Сонячній системі, адже Уран випускає набагато менше високої температури, ніж отримує від Сонця. Для прикладу, інші планети мають розпечені, гарячі ядра всередині і випромінює інфрачервону радіацію. Мабуть, якісь причини змусили охолонути його "серце".

Уран - цікава планета

Планета Уран цікаві факти

Всі планети в нашій Сонячній системі обертаються навколо своєї осі з незначним ухилом. Вісь обертання нашої Землі має нахил 235 градуса. Ось і цікаві факти про смовижній планеті Уран, її нахил 99 градусів! Кажучи іншими словами, якщо інші "світи" Сонячної системи більше нагадують "обертається дзига", то цей більше схожий на величезний котиться куля. Ці закономірності призводять до ще одного цікавого факту про планету Уран - період літа триватиме 1 дуже довгий день протягом 42 років! А період обертання навколо Сонця - 84 роки, а на Землі відповідно 365 днів. Ось де доведеться довго чекати Нового Року! Світловий день тривати 17 годин, швидше, ніж у нас.

Уран - третя планета після Юпітера і Сатурна, яка має низьку щільність. Атмосфера в основному складається з водню і гелію. Але ця низька щільність витікає в цікавий факт про цю планеті - хоч вона і важче нашої Землі в 145 разів, сила тяжіння порівнянна з земною. Є так само свої місяця. Офіційно зафіксовано 15 супутників. Ще один цікавий факт, Уран має свої кільця, як у Сатурна, тільки вони менше і не такі щільні. Цікаво, але хоч він і знаходиться далеко від нас, але після відкриття першого телескопа, його виявили першим! Це відкриття зробив Джон Флэмстид в далекому 1690 році, він спершу подумав, що це зірка.

Вперше в 1986 році космічний супутник "Вояжер -2 одного з проектів НАСА, пролетів на відстані 64 тисячі кілометрів від планети і протягом шести годин вдало вів фотозйомку, після чого відправив знімки "додому". Це все цікаві факти про планету Уран. Дивіться трохи нижче інші схожі статті про нашу загадковою і захоплюючій Сонячній Системі і космос в цілому!